5 Easy Facts About ssaa.ir ir Described

Wiki Article

۱۰ تا از بهترين مهدكودك هاي شمال تهران (نظر اوليا مربيان)

در این بخش می تواند اصالت سند مالکیت را با وارد کردن یک سری اطلاعات از جمله کد ملی فرد مالک، واحد ثبتی، نوع سند، شماره دفتر املاک الکترونیکی و ... بررسی نمود.

در این سامانه امکان دسترسی عموم مردم به اخبار و اطلاعیه ها وجود دارد.

اصلاح شماره بارکد شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید! با ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید به سوابق کلیه قبوض و استعلام‌های خود در سامانه قبضینو دسترسی داشته باشید.

امکان دسترسی مامورین اداره برق به انشعابات مشترکین با رای دیوان عدالت اداری

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

بهنام صفوی چیست

مراحل درخواست پلمپ دفاتر تجاری در پورتال اداره ثبت شرکت ها

شما می‌توانید در طرح گازسوز کردن، پلاک خودروهایی را ثبت‌ کنید که شرایط لازم برای تبدیل به خودروی دوگانه‌سوز را داشته باشند. در ادامه به بررسی این شرایط می‌پردازیم.

لازم به ذکر است اگر میخواهید که اصل صورت جلسه رد نشده وعودت داده نشود، متن را کامل و در قسمت مخصوص به خودش تایپ کنید و مراقبت باشید تا متن تایپ شده با اصل صورت جلسه مطابقت داشته باشد.

در قدم بعدی، وارد قسمت اظهار نامه شرکت میشوید، نوبت به وارد کردن متن اظهار نامه است، در این مرحله شما میتوانید از متن‌های موجود در سیستم بهره ببرید و یا خودتان اطلاعات خواسته شده را تایپ کنید.

همچنین امکان استعلام خلافی خودرو با کد ملی نیز وجود ندارد و اگر نرم افزار های ir.ssaa.sherkat مشابه این موارد را نصب کرده اید توصیه می شود آن ها را حذف نماید.

نکته: چنانچه کاربر نیاز به دفاتر خاص داشته باشد می بایست پس از اتمام مراحل درخواست و تایید نهایی در سامانه به ادارات www.irsherkat.irssaa پست مرکز استان یا شهرستان مراجعه نموده و نسبت به تحویل دفاتر اقدام نماید.

برای انصراف از درخواست نیاز به وارد کردن کد ملی و شماره پیگیری می باشد.

Report this wiki page