What Does اخذ کد اقتصادی Mean?

Wiki Article

گواهی ماده ۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم برای اشخاص حقیقی حوزه مالیاتی محل کار و برای اشخاص حقوقی دفتر مرکزی حوزه مالیاتی مراجعه شود.

امور ثبت شرکت در کرج ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج ثبت شرکت سهامی خاص در کرج ثبت موسسه در کرج ثبت تغییرات شرکت در کرج مراحل ثبت شرکت در کرج شرایط ثبت شرکت در کرج خدمات مالی تشکیل پرونده مالیاتی در کرج اخذ کد اقتصادی در کرج گواهی ارزش افزوده در کرج

هر آنچه از یک تیم زبده و متخصص حقوقی انتظار دارید را با سامانه ثبت شرکت نیک تجربه کنید

باید با پشتیبانی کارگزاری مفید تماس بگیرید. البته می توانید از کارگزاری آگاه نیز استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص کارگزاری آگاه به این لینک مراجعه نمایید.

لطفا راهنمایی کنید . اینکه می گفتند با یک بار ثبت نام در سجام با همه جا می شود کار کرد الان به این معنیه که من می توانم راحت یوزر و پسورد درگاه مفید آنلاین را بگیرم؟

با توجه به روند ادارات دولتی در ایران زمان ثبت برند ممکن است متغیر باشد. لذا در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی بین الملل در ارتباط باشد.

/ پاسخ سلام خسته نباشین بنده پارسال ثبت نام کردم امسال خاستم شروع کنم متاسفانه رمز عبور فراموش کردم و جیمیلم حذف شده الان چطوری وارد بشم لطفا کمک کنید اصلا نمیتونم اکانت جدیدی بزنم

/ پاسخ سلام من سلام ثبت نام کردم و احراز هویت هم شدم و در سایت مفید هم ثبت نام کردم ولی به دلیل اشکال در ثبت نام هنوز کد بورسی برام نیومده باید چی کار کنم.

شما نگاه کنید به نظرات ببین صد تا در میان یه جواب خلاصه ای میده ولی مشکل هیچکی رو نمیتونه حل کنه

ارائه مدارک در قدم بعدی ضمن در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت و صدور قرارداد آنلاین، اقدام به مراجعه حضوری به هر یک از شعب مفید و تکمیل مراحل ثبت نام فرمایید.

من خودم جواب چندنفرو دادم ولی دیدم یکی دو مورد نیست که ماشالا همه هم تکراری

امروزه here کارت های بازرگانی به صورت هوشمند بوده و غالب قسمت فرآیند صدور آن ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه یکپارچه کارت بازرگانی جدید هوشمند صورت می گیرد و این جزء مزایای کارت بازرگانی جدید می باشد.

/ پاسخ سلام من حدود یک هفته پیش ثبت نام کردم (کد سجام دارم و در کارگزاری مفید احراز هویت کردم و اون فرمهایی که تو کارگزاری بهم دادند رو امضا کردم)ولی ود بورسی دریافت نکردم

/ پاسخ سلام چرا میگه کد ملی من میگه ثبت نشده. رمز کاربری و کد واژه چی هست

Report this wiki page